Sparc

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Wto, 12 Mar 2002, 11:21:06 CET

Witam
Maszyny Linuxowej na ktorej moge sobie "ot tak dłubać" nie mam , poradzilem
sobie instalka Mandrake na sparca, wyszlo na to ze tak bedzie najprosciej
chwilowo ;)

Startowanie po tftp jest dobrze opisane na ultralinuxie w FAQ
Proby startowania z nfs uswiadomily mi moja niewiedze,
instalacja z CD poszła jakoś w miarę, potem były problemy z SILO, ale
generalnie się udało zainstalowac system.
W tej chwili w ramach potrzeb doraznych buduje sie openssh3.1, zlib1.1.4 na
razie bezproblematycznie przelknelo zliba a wczesniej openssl.

Pozdrawiam
Michal

PS: Napisane przez Was porady przydadza sie jak posprzatam w Mandraku,
chwile o pewnie potrwa