Automagiczny logout

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Wto, 12 Mar 2002, 16:26:36 CET

Dnia sob, lut 16 2002 o godz. 01:44, Krzysztof Wierzbicki napisal(a):
> U siebie na kompie ustawilem cos podobnego, tylko w uproszczonej wersji.
> W pliku /etc/profile dopisujemy:
> TMOUT=3600                     (czas w sekundach)
> export TMOUT

sorry za to, ze odpowiadam na takie stare mejle, ale ciekawi mnie, czy
istnieje cos, co epwnym czasie bezczynnosci zamiast wylogowac odpala
vlock'a? przydalo by mi sie duzo bardziej...

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )