sparc-poldek-instalacja - kupa pytan

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Czw, 14 Mar 2002, 23:19:39 CET

System: Redhat 6.2 - Sparc upgradowany pakietami z PLD
Cel - przejscie na w miare "czysta" instalacje PLD w celu unikniecia bajzlu
Docelowe / to obecne /home i odwrotnie

Nauczony doswiadczeniem (chociaz czesciowo mam nadzieje) nakazalem poldkowi
(--source=/tmp/<..>/RPMS --install-dist=/home --root=/home --mkdir --pkgset=
/tmp/basemodified) - mam nadzieje ze dobrze ?
basemodified to base wziety z coinst/base dla pc, wyciete lilo, grub,
kernel, trash, dolozone silo

Co to jest pakiet trash (tak BTW - i dlaczego jest wylistowany w coinst/base
dla PC) ?

Poszlo bez problemow (za wyjatkiem dwoch pakietow ktore w liscie pakietow sa
w oczko nizszych wersjach (ln -s gpm-4.0.1-3.sparc.rpm
gpm-4.0.1-2.sparc.rpm ; ln -s man-1.5i2-6.sparc.rpm man-1.5i2-6.sparc.rpm
rozwiazalo problem) - mam nadzieje ze to nie byl grzech

Nastepnie w celu unikniecia glupoty z wczoraj backup /home/etc /home/boot
(co jeszcze wykopiowac przed dalszymi dzialaniami? - pytanie nr jeden)

Co teraz  - watpliwosci we mnie :
    Jak zupdatowac zawartosc /target/etc zeby odzwierciedlic docelowy
system, a nie obecny
   mtab, fstab juz przerobilem
   Wziac jadro zbudowane ze starego - wrzucic do /boot ?
   Zmienic silo.conf z wskazujacego na root jako /dev/hda4 (docelowy home,
obecnie /)
    na  /dev/hda1 (docelowy /  , obecnie /home) ? - czy silo sobie poradzi
    Czy w ogole silo z wczoraj z ftp.pld.org.pl dziala - slyszalem ze nie
bardzo, ale mozna poprawic, co poprawic w takim razie ?
    Jak zapisac silo.conf (i gdzie ma lezec) zeby mozna bylo miec "dwa
systemy" obecne Redhat/PLD bootowane jako jedna opcja, i docelowe pld jako
druga?
W tej chwili mi wiecej do glowy nie przychodzi, ale pewnie jeszcze
przyjdzie.

Bede wdzieczny za pomoc
Pozdrawiam
Michal

PS: Odpowiedzi moga byc rowniez typu RTFM, ale prosze o skierowanie ktory M
;))