sparc-poldek-instalacja - kupa pytan

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Czw, 14 Mar 2002, 23:54:32 CET

> Dnia czw 14. marzec 2002 23:19, Michal Dwuznik napisał:
> Moje gratulacje!
>  - Trashem się nie przejmuj.
Tak tez myslalem
>  - W tej chwili mam małą imprezkę i nie wiem - czy widzę podwójnie, czy Ty
> tak chaotycznie piszesz.
>  - Jutro to na spokojnie przeczytam i się odezwę
Dzieki bardzo
> Pozdrawiam :))
Pisze chaotycznie w tej chwili , to prawda, 16 godzina w pracy, w tym 3
godziny intensywnego kursu francuskiego itp. drobiazgi :)
Na szczescie chyba jeszcze nic beznadziejnie nie spieprzylem, kontrolny
reboot sie udal, pluje sie tylko lekko sendmail, ale jego i tak niedlugo nie
bedzie :)

Pytan bedzie jeszcze mnostwo - np -
czy powinienem cp -r /dev /target(home)/dev zeby miec prawidlowe /dev, czy
te "standardowe" z pakietu dev sie jakos automagicznie dostosuja ?

Pozdrawiam i dziekuje
Michal