instaler i nie ext2

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 19 Mar 2002, 18:33:11 CET

On Tuesday 19 March 2002 18:24, Stacho Pal wrote:

> Radzi sobie, tylko jeśli chodzi o ext3 weź dyskietki z 2.4-experimental.
> No i po instalacji: chroot /dest i 'stosowny' kernel. ;)

To ok.

Hmmm... A jeśli wsadzę sobie do swojego kompa czysty dysk (hdb go nazwijmy)
to jak ręcznie zainstalować wszystko co chcę (tzn. z poziomu mojego obecnego
systemu siedzącego na hda)? Bo odnoszę wrażenie, że była by to przyjemniejsza
instalka niż z bootkietki (heh... to się instaluje, a ja normalnie z kompa
korzystam :).

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle