instaler i nie ext2

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 19 Mar 2002, 18:45:19 CET

On Tue, 19 Mar 2002, Mariusz Mazur wrote:

> To ok.

Po instalacji kernela-2.4 warto sprawdzić czy do initrd
trafił 'jbd.o', miałem kiedyś z tym problem.

> Hmmm... A jeśli wsadzę sobie do swojego kompa czysty dysk (hdb go nazwijmy)
> to jak ręcznie zainstalować wszystko co chcę (tzn. z poziomu mojego obecnego
> systemu siedzącego na hda)? Bo odnoszę wrażenie, że była by to przyjemniejsza
> instalka niż z bootkietki (heh... to się instaluje, a ja normalnie z kompa
> korzystam :).

Kiedyś na samym początku PLD była taka 'ręczna' instalacja, może jeszcze
gdzieś jest opis. Zawsze można (upraszczam) zrobić cp /moj /nowy , czy
coś podobnego. Tyle że wtedy za dużo 'normalnie z kompa nie skorzystarz.
Trza będzie się instalacją i konfiguracją zajmować. ;)
pzdr
Stacho Pal