PLD w Linux Plus

Waldemar Buczak tajniak w proterians.net.pl
Czw, 21 Mar 2002, 09:32:44 CET

On Thu, 21 Mar 2002, Artur Flinta wrote:

> Witam!

> Kanał ma częściowo ograniczony dostęp, jak chcesz zabrać głos to wyślij
> /msg do któregoś z opów i dostaniesz +v :-)
		      ^^^^^^^^^^^^^^^^^ <-----  bez komentarza

i gdzie tu jest wolnosc slowa, jesli mam prosci kogos o pozwolenie na
zabranie glosu, to dziekuje bardzo !
hehhe to zaczyna wygladac jak kanal 'milicyjny'
 ".... czy moge cos powiedziec...." ;-/

Pozdrowionka
Tajniak