PLD w Linux Plus

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 21 Mar 2002, 09:37:57 CET

Witam!

On Thu, 21 Mar 2002 09:32:44 +0100 (CET)
Waldemar Buczak <tajniak w proterians.net.pl> wrote:

> 		      ^^^^^^^^^^^^^^^^^ <-----  bez komentarza
>
> i gdzie tu jest wolnosc slowa, jesli mam prosci kogos o pozwolenie na
> zabranie glosu, to dziekuje bardzo !
> hehhe to zaczyna wygladac jak kanal 'milicyjny'
>  ".... czy moge cos powiedziec...." ;-/

Mimo wszystko skomentuję :->
To nie jest kanał milicyjny, to jest kanał na którym można spokojnie
pogadać o #PLD, a +m ma dlatego założone, bo ludzie tu za często zadają
pytania w stylu, a gdzie są dyskietki instalaycyjne, a jak się instaluje
XFree i takie tam. A od tego jest #pldhelp

               Pozdrawiam
                      Artur