co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Czw, 21 Mar 2002, 11:18:12 CET

Witam

Zalozmy ze nie mam dostepu do zadnej instalacji PLD, nie mam dostepu
do zadnej dokumentacji w sensie zrodel - src.rpm, nie mam czasu
dzwonic/lapac ludzi na sieci.

Chce szybko okreslic czy jakis chipset jest obslugiwany przez  -
upraszczajac - PLD-1.0 od kopa, czy bede musiala sie meczyc,
kombinujac czemu cholerstwo nie dziala i co zmienic, zeby zaczelo
dzialac zgodnie z moimi oczekiwaniami, bez przesiadania sie od razu
na np. debiana.
Jestem uzytkownikiem, ktory nie lubi sie meczyc i nie ma nawet na to
czasu. Czy to oznacza, ze nie powinnam miec PLD na np. swoim desktopie,
lub powinnam grzecznie oczekiwac na obsluge przez developera,
zabierajac mu cenny czas (".. to pieniadz")?

Byloby milo, gdyby ktos, najlepiej biegly webmaster (czy ekipa pld
posiada kogos takiego?), umiescil na jakiejs stronie poswieconej PLD,
jakie bebechy sa supportowane przez PLD, i fajnie byloby, gdyby ktos
stale updatowal baze, przynajmniej w rytmie postepu prac nad PLD :>

Pozdrawiam
AS-Bo