alsa

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 23 Mar 2002, 01:50:59 CET

Dnia Fri, 22 Mar 2002 21:35:26 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < "Grzesiek" <qlik w skrzynka.pl> > napisała:

>     Chcialem tu tylko powiedziec cos. hmm. otoz, na jadrze dystrybucyjnym
> bodjaze 2.4.17-cosik. bo juz nie pamietam. mialem alse. sciagnalem sobie ja
> z stronki allsy project. wersje 0.9 ktora jest w fazie testow. i cio ? tez
> nie dzialalo. sek w tym ze cos oni spirzepszyli tam, i wsytaczy zmienic
> nazwe modulow w makefile, bodajrze obcieli -card- cos takie. hmmm no juz nie
> pamietam... ale to ytylko bodajze ten blad byl i alsa szla gladko. anyway ,
> zapraszam z tym pytaniem nt. alsy na #pldhelp. jest tam pewna osoba ktora ci
> w 100% pomzoe. bo i mi pomagala i to ruszylo.

	Domniemam że chodzi o mnie :) Z ALSA było tak w Twoim przypadku Grześku, że
jak słusznie zauważyłeś to główny moduł od emu10k1 miał nazwę nie
snd-card-emu10k1 a snd-emu10k1, obejście tego było dość brutalne - zmieniłem
na chama skrypt startowy ALSY tak, że działają tylko i wyłącznie na emu10k1, i
to dodatkowo o ile kompilowało się ją ze wsparciem dla sequencera oraz MPU401.
Jeśli ktoś to by potrzebował to do Grześka piszcie bo on ma ten poprawiony
skrypt.

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |