alsa

Marcin Kapelko marcin w mccnet.pl
Pią, 22 Mar 2002, 19:15:47 CET

On Friday 22 March 2002 19:05, you wrote:
> [...]

Tak, mam wszystko poinstalowane, wykompilowane z
alsa-driver-0.5.12a-9.src.rpm, alsaconfy itd...
alsaconf dziala ok, urzadzenia wygenerowalem tym skryptem snddevices z alsy,
no i to on tworzy tego martwego linka... no i jak daje alsasound start,
laduje wszystkie moduly i na koncu wywala, ze nie ma CARD_0 (to jest chyba z
asound.conf no i w modules.conf - w /proc/asound/ jest CARD_0 brak mu tylko
tego deva)
Ta sama droga w 2.2.20 wszystko slicznie dzialalo :)

	Marcin