sparc-poldek-instalacja - kupa pytan - ciag dalszy

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Pią, 22 Mar 2002, 19:26:57 CET

On Fri, 22 Mar 2002 18:21:42 +0100
"Michal Dwuznik" <Michal.Dwuznik w cern.ch> wrote:
(...)
> System nieco "kaszle" przy starcie i przy zamykaniu:

SOA#1

> Przy starcie dluugo walczy z serial ports - w koncu wykrywa, ale to chyba
> nienormalne ze
> robi to 30 sek na kazdy port?

U mnie akurat twierdzi, że nie ma seriali :)
Ale nigdy się w to nie wgłębiałem - nie są mi potrzebne na tej maszynce.

> Przy killowaniu wszystkich procesow : md_recovery_thread has woken up ...

Potwierdzam.

> Poldek tez miewa straszna czkawke - staje na pliku i czeka na timeout, w
> drugim oknie polaczenie z ftp.pld.org.pl dziala swietnie, wiec nie wiem na
> czym sie zatrzymuje, po Ctrl-C i ponowieniu dziala czasem lepiej, czasem
> gorzej (przy --update-dist nie mogl przejsc przez rpm*.rpm i poszlo dopiero
> posciagnieciu recznie pakietu?).

SOA#1

(...)
> PS: Jak z X-ami - czy Suse 7.3 pokazal dzialajace X-y >=4 ?

Miałem kiedyś zamiar wypróbować na sparcu suse (z pakietów wynika,
że jest tam XFree86 4.x)   - już nawet miałem ściągnięte iso
- było to wtedy, gdy nie wiedziałem jak zmusić ixy do działania z myszą
(oj było zgrzaytanie zębami). Jednak rozwiązanie znalazłem i susowe iso
poszło do /dev/null. Co prawda po wypróbowaniu 4.2 wróciłem do
4.1 - mam tutaj stosunkowo słaby procesor i grafikę - na 4.2 normalna
praca nie miała sensu (albo może ixy 4.2 jeszcze nie są takie eleganckie
- niwe wiem - na razie nikogo nie pytam - na i686 chodzą jak burza).

AdGor
adgor w faraon.dhs.org
GG: #1248
JID: adgor w jabber.pld.org.pl
For any complaints You can always write to /dev/null .