alsa

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 22 Mar 2002, 19:26:28 CET

On Fri, 22 Mar 2002, Marcin Kapelko wrote:

> Tak, mam wszystko poinstalowane, wykompilowane z
> alsa-driver-0.5.12a-9.src.rpm, alsaconfy itd...
> alsaconf dziala ok, urzadzenia wygenerowalem tym skryptem snddevices z alsy,
> no i to on tworzy tego martwego linka... no i jak daje alsasound start,
> laduje wszystkie moduly i na koncu wywala, ze nie ma CARD_0 (to jest chyba z
> asound.conf no i w modules.conf - w /proc/asound/ jest CARD_0 brak mu tylko
> tego deva)
> Ta sama droga w 2.2.20 wszystko slicznie dzialalo :)
>
> 	Marcin

Z jajkiem 2.2.20 slicznie dziala, bo to jest juz ustabilizowane, wszystkie
zasoby w Ra są już przecież ustabilizowane.
To, za co ty się łapiesz (sądzę Nest), nie jest jeszcze kompletne. Bardzo
mnie cieszy, że biorą się userzy, którzy "odbrabiają czarną robotę"
testują Nest i zgłaszając błędy.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)