alsa

konrad rzentarzewski kondi w securities.com.pl
Nie, 24 Mar 2002, 13:57:55 CET

24/03/02, messie from [ Marcin Kapelko ] ...

> Czy ktos bawil sie moze alsa w 2.4.17. Na 2.2.20 dzialala bez zarzutu,
> natomiast za nic nie moge jej uruchomic po upgrejdzie (nie widzi urzadzenia -
> przeczytalem wszelka dokumentacje, jaka znalazlem na ten temat, ale niewiele
> mi to dalo). Prawdopodobnie chodzi o to, ze jest taki martwy link /dev/snd
> wskazujacy do /proc/asound/dev - ale jak mam to dev wyczarowac nie mam
> pojecia.

prawdopodobnie masz niewłączony devfs.
zainstaluj pakiety devfs i devfsd i zajrzyj do /etc/sysconfig/system.
oczywiście mogę się mylić (c). :^)

--
 konrad rzentarzewski <kondi w securities.com> /  Mobile: +48 691 512 724
 Systems Administrator, Euromoney Polska SA /   Office: +48 22 630 2332