sparc-poldek-instalacja - kupa pytan - ciag dalszy

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Nie, 24 Mar 2002, 14:27:11 CET

> (...)
>
> Miałem kiedyś zamiar wypróbować na sparcu suse (z pakietów wynika,
> że jest tam XFree86 4.x)   - już nawet miałem ściągnięte iso
> - było to wtedy, gdy nie wiedziałem jak zmusić ixy do działania z myszą
> (oj było zgrzaytanie zębami). Jednak rozwiązanie znalazłem i susowe iso
> poszło do /dev/null. Co prawda po wypróbowaniu 4.2 wróciłem do
> 4.1 - mam tutaj stosunkowo słaby procesor i grafikę - na 4.2 normalna
> praca nie miała sensu (albo może ixy 4.2 jeszcze nie są takie eleganckie
> - niwe wiem - na razie nikogo nie pytam - na i686 chodzą jak burza).

Rozumiem ze zwalczyles instalowanie X-ow (razem z mysza)
U mnie na razie :
Fatal server error:
xf86MapPciMem: Could not mmap PCI memory
[base=0xe0008000,hostbase=0xe0008000,size=2000] (No such file or directory)

Jesli ktos wie gdzie lezy blad to bede wdzieczny ...
Podejrzewam z gdzies w /dev niestety

Pozdrawiam
Michal