sparc-poldek-instalacja - kupa pytan - ciag dalszy

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Nie, 24 Mar 2002, 15:19:55 CET

> On Sun, 24 Mar 2002 14:27:11 +0100
> "Michal Dwuznik" <Michal.Dwuznik w cern.ch> wrote:
>
> (...)
> XF86Config pisałeś ręcznie, czy generowałeś za pomocą xf86cfg?
> dev masz z dystrybucji?
XF86Config generowany xf86configuratorem - bo blad wypisany powyzej
wystepuje przy odpaleniu XFree86 -configure tez - w ogole to gdzie nie
zajrze w cokolwiek X-owego to napotykam na ten blad, wiec podejrzewam ze
siedzi w /dev diabel

/dev jest nie z dystrybucji, lecz wykopiowane z instalki Redhata - na
dystrybucyjnym nie widzial swapa - wykopiowalem swiadom ze moze to byc zly
pomysl, ale zadzialalo, a przy X-ach okazalo sie ze to jednak byl zly pomysl
chyba :) (ciekawe ile jeszcze mam takich kwiatkow ..)
chyba trzeba /dev wytworzyc jeszcze raz porzadne, ale jak ? (to delikatna
sugestia odpowiedzi RTFM, ale ktory manual zaczac czytac)

w tej chwili fb -> fb0 czyli Creatora (serwer Xsun24 dzialal na nim z RH)

Dzieki za szybka odpowiedz (poprzednia, to nie jest poganianie ;))

Michal