co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Pon, 25 Mar 2002, 12:52:39 CET

On Sun, 24 Mar 2002, Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski wrote:

> To po jaką cholerę piszesz czy się da pld od kopa zainstalować i zadajaesz
> pytania na które nie poitrezebujesz odpowiedzi. Po dziesięciu latach
> doświadczeń zna sie na paqmięć wszystko co obsługuje kernel ;) Tak więc

Zejdz o pol tonu, do roli uzytkownika (niekoniecznie mnie), ktory chcialby
sobie zainstalowac PLD, albo raczej zasugerowac szefostwu, ze PLD jest OK,
i ze na tym sprzecie na pewno "Pojdzie". Szef chce zobaczyc listing
obslugiwanego sprzetu, w miejscu dla niego obiektywnym i kompetentnym,
tj na stronie PLD. Niestety, nie ma czegos takiego.
Szef stwierdza - do bani z PLD, wole wydac pieniadze na obsluge zwiazana
z innym systemem.

Pozdrawiam
AS-B.