sparc-poldek-instalacja - kupa pytan - ciag dalszy

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Nie, 24 Mar 2002, 15:44:20 CET

On Sun, 24 Mar 2002 15:19:55 +0100
"Michal Dwuznik" <Michal.Dwuznik w cern.ch> wrote:

>(...)
> /dev jest nie z dystrybucji, lecz wykopiowane z instalki Redhata - na
> dystrybucyjnym nie widzial swapa - wykopiowalem swiadom ze moze to byc zly

suny chyba grzeszą ramem - ile go masz - potrzebny Ci na razie bardzo swap?

> pomysl, ale zadzialalo, a przy X-ach okazalo sie ze to jednak byl zly pomysl
> chyba :) (ciekawe ile jeszcze mam takich kwiatkow ..)
> chyba trzeba /dev wytworzyc jeszcze raz porzadne, ale jak ?

poldek -iv dev  :)) ?

> w tej chwili fb -> fb0 czyli Creatora (serwer Xsun24 dzialal na nim z RH)

poldek -iv XFree86 itd. bądź odważny - jestem zdania, że najmniej błędów
mamy wtedy, gdy zachowujemy (oczywiscie w miarę możliwości) jednorodność dystrybucji

--
AdGor
adgor w faraon.dhs.org