sparc-poldek-instalacja - kupa pytan - ciag dalszy

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Nie, 24 Mar 2002, 15:58:31 CET

> suny chyba grzeszą ramem - ile go masz - potrzebny Ci na razie bardzo
swap?

192, na razie nie, a poza tym juz dziala

> poldek -iv dev  :)) ?

bede odwazny
System zastartowal, czkawka tradycyjnie na COM1 :)
Swapa widac, nie ma problemu
Czym w takim razie roznil sie /dev dystrybucyjny instalowany na jakis target
(spod RH->partycje PLD) od instalowanego na zywym systemie ?
X-om to niestey nie pomoglo - blad z poprzedniego maila nadal aktywny
walcze dalej poslugujac sie moca Wielkiego Googla :)
Dzieki
Michal