Ra

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Śro, 27 Mar 2002, 23:31:08 CET

dnia Wed, Mar 27, 2002 at 09:14:42PM +0100, Tomasz Kłoczko napisal(a):

> Tak jest od dłużeszego czasu.

Tomek ja Cie k... prosze nie opowiadaj bzdur...
Rozne dziwne rzeczy dzieja sie z PLD, leca nieprzetesowane pakiety do
glownego drzewka itp.
Po jaka cholere wprowadzasz ludzi w blad ?
PLD sie zmienia, zmienia sie zbyt czesto a stabilnosc zasobow jest zadna.
Pewnie napiszesz elaborat na 5 ekranow tlumaczacy zjawiska podstawowe a mnie
chodzi tylko o to ze jak tak dalej pojdzie to PLD-1.0 wyjdzie na swieta....
2005r zakladajac ze developerzy wszystkich pakietow wchodzacychh w sklad
dystrybucji pojda na roczny urlop....

pozdro
newrom
PS. staralem sie nie odzywac w utarczkach dot. dystr bo nie jestem maniakiem
najnowszego softu tak samo jak nie lubie mrozonek,
ale od czasu gdy zaczalem zyc z obslugi PLD duzo sie zmienilo
i odnosze wrazenie ze wazniejszy jest ped ku nowosciom niz stabilnosc calosci.
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/