Kompilacja e2fsprogs w starszej wersji z cvs-a

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Mar 2002, 19:02:38 CET

On Tuesday 26 March 2002 18:40, you wrote:
[...]
> nie lepiej poprawic ?

W/g dyskusji z
http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0203.2/0716.html
wywnioskowałem, że jest już patch, ale nie ma go jeszcze dołączonego do
kernela (http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0203.2/0911.html).
Najwyraźniej nie ma go jeszcze nawet w 2.4.19-pre4, który mam
zainstalowany. Także po prostu trzeba poczekać. Albo mogę też skompilować
glibc-a pod 2.4.x, co powinno pomóc. Ale na to nie mam czasu ani miejsca na
twardym. Dlatego po prostu chciałem zrobić póki co downgrade do
działającego 1.25-5.

Albo może ktoś przekompiluje bieżący glibc 2.2.5-2 pod kernelem 2.4.18 z
test i wsadzi to właśnie do dist? To by rozwiązało sprawę.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537