POMOCY!!! fsck mi sie wywraca i nie mogę "wstać" system (ext2/3)

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Mar 2002, 07:47:34 CET

Przy starcie system zaczął mi dzisiaj sprawdzać partycję root. Nie dziwne,
ma sprawdzanie ustawione na "co 17 mountów" i czas właśnie nadszedł.
Ale... o ile zawsze było OK, to teraz mu się to nie udaje. przy 8.1%
wypisuje mi:

Warning... fsck.ext3 for device /dev/hda3 exited with signal 25   | 8.1%

I tyle. Każe mi podać hasło roota i wchodzi do shela. Na razie niby OK.
Ale ręczne uruchomienie też nic nie daje - efekt jak wyżej. Uruchomiłem
również na tym samym systemie fsck.ext2 (system jest niby ext3) to też się
wywrócił w tym samy miejscu z komunikatem typu "file size exceeded".

Co się do cholery dzieje? Jak to naprawić? Zainstalowane PLD, pakiety z
soboty. Nie mam na co zrobić backupu (brak powierzchni dyskowej). Zresztą
i tak nie wstaje... :-( Pomożcie, proszę.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537