Zasilacz AT.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 26 Mar 2002, 02:18:37 CET

Witam!

On Tue, 26 Mar 2002 02:13:33 +0100 (CET)
Grzesiek Sojka <grzes w yen.ipipan.waw.pl> wrote:

> Testy wykazuja ze w przypadku mojego zasilacza jest to linia +5V. Poza
> tym obciazenie wymagane chyba jest mniejsze niz 5W. W kazdym razie
> jeden HDD wystarczyl aby zasilacz wystartowal poprawnie. Nie wiem czy
> jest to prawidlowosc czy nie. W kazdym razie dziala. Tak przy okazji
> gdzie to wyczytales? Moze w necie?

Ta linia podaje +5V bo zasilacz daje tym sygnał, że jest gotowy do pracy,
czyli powergood :-), natomiast obciążenie jest dyskusyjne, bo starsze
modele wymagały przynajmniej 500mA prądu na 12V, a nowsze pewnie już
takiego nie potrzebują, bo mają lepszą elektronikę. Trochę pamiętam z
praktyki serwisowej (jak jeszcze w technikum byłem) a trochę jest na
www.elektroda.pl

           Pozdrawiam
                   Artur