POMOCY!!! fsck mi sie wywraca i nie mogę "wstać" system (ext2/3)

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Mar 2002, 10:18:22 CET

On Tue, 26 Mar 2002, Marcin Bukowiecki wrote:
[...]
> Robiłeś upgrade kernela? Ja mam to samo na kernelu 2.4.18.
> Zajżyj tutaj:
> http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0203.2/0716.html
Mam u siebie 2.4.19-pre4, ale sprawdzalem tez na 2.4.17. Tyle, ze nadal
nie wiem, co mam zrobic aby to poprawic.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537