POMOCY!!! fsck mi sie wywraca i nie mogę "wstać" system (ext2/3)

Marcin Bukowiecki marcin w dolsat.pl
Wto, 26 Mar 2002, 11:08:36 CET

dnia Tue, Mar 26 2002, Lukasz Masko napisał:
> On Tue, 26 Mar 2002, Marcin Bukowiecki wrote:
> [...]
> Mam u siebie 2.4.19-pre4, ale sprawdzalem tez na 2.4.17. Tyle, ze nadal
> nie wiem, co mam zrobic aby to poprawic.

Spróbuj przekompilować jajko z obsłógą dużej pamięci (4GB).
A na szybko spróbuj programem tune2fs ustawić "Filesystem state" na clean i
powinno pójść.

--
Marcin Bukowiecki