Zasilacz AT.

Piotr Goczal bilbo w mazurek.man.lodz.pl
Wto, 26 Mar 2002, 11:42:06 CET

On Mon, 25 Mar 2002, Grzesiek Sojka wrote:

> Nikt nie powiedzial ze jestem samobujca i zamierzam laczyc zasilacze
> rownolegle. Moim zdaniem jest to pomysl klasy kamikadze. Mam w kompie 6*HD
> + 3*CD-ROM + mnostwo wiatroli. Moj pomysl polega na przelaczeniu czesci
> tych urzadzen na drugi zasilacz.
Wystarczy polaczyc masy zasilaczy. Widzialem dwa takie komputry ktore maja
po dwa zasilacze spieta masami i to dziala.
Moj kumpel twierdzi ze STARE zasilacze AT do startu wymagaly tylko
obciazenia. Powergood nie mial znaczenia.

Piotr