Czcioneczki w XFree86 :: Could not init font path element

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 26 Mar 2002, 11:45:52 CET

	Mam dziwny dosyć problem, wojowałem z tym i wczoraj wieczorem i dzisiaj rano,
i chyba użyłem wszelkich możliwych znanych mi metod naprawy takiego problemu:

Could not init font path element /usr/X11R6/lib/X11/fonts/Speedo/, removing
from list! Could not init font path element /usr/X11R6/lib/X11/fonts/TTF2/,
removing from list!

Speedo nie są tak ważne dla mnie jak ten drugi katalog (dodany prze ze mnie bo
jak wszystkie były w /usr/X11R6/lib/X11/fonts/TTF/ to xftcache ładnie core
łapał). W obu katalogach są fonts.dir fonts.scale i fonts.scale.XFree86-fonts
świerzo co zrobione.

Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną ? Poza tymi dwoma katalogami z
czcionkami reszta śmiga ładnie... A chciałbym chociaż odpalić TTF2...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |