Pierwszy list ze sparca ;) - kernel build

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Wto, 26 Mar 2002, 16:14:22 CET

On Tue, 26 Mar 2002 15:57:47 +0100 (CET)
Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> wrote:
(...)
> Można zauważyć, że pracę właśnie nad arch ppc i sparc prowadzę w branchu,
> w którym jądra 2.2.21-rc przygotowywuję dla PLD.
(...)
No właśnie - te branche.
Czy mogę prosić o nazwę tego brancha?
I jeszcze raz (łopatologicznie proszę):
Jestem w ~/rpm/SPECS
Jak mam odpytać cvs jakie branche posiada np. kernel.spec?

[adgor w faraon SPECS]$ cvs status kernel.spec
File: kernel.spec       Status: Up-to-date

   Working revision:    1.329
   Repository revision: 1.329   /cvsroot/SPECS/kernel.spec,v
   Sticky Tag:          (none)
   Sticky Date:         (none)
   Sticky Options:      (none)

[adgor w faraon SPECS]$

a kiedyś było Sticky Tag LINUX_2_2_DEVEL, czy jakoś tak.
Sorry za moją ignorancję i z góry thx za odpowiedź
--
AdGor
adgor w faraon.dhs.org