co lepsze

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 26 Mar 2002, 16:26:09 CET

On Tue, 26 Mar 2002, KrzysiekS wrote:

> Czesc
>
> Co lepiej używać gcc czy egcs ?
>
> KrzysiekS
>
> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

Na to pytanie chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Nawet jesli chodzi o
kompilowanie jajka. Ja osobiscie jezdze na dwuch Baleronach 366 (@500). I
u mnie jajko kompilowane na gcc sie przewraca. Ogolnie chyba poleca sie
kompilacje jajek na egcs. Znam jednak goscia ktory ma K6 i u niego
stabilniejsze jest jajko kompilowane przez gcc. Moral jest chyba taki, ze
trzeba samemu przetestowac jakie bedzie bardziej stabilne. U mnie to na
gcc wieszalo sie na fsck.reiserfs na woluminie RAID0 o pojemnosci > 100GB.
Poza tym komputer padal podczas dluzszej pracy z pelnym obciazeniem. Np
'make -j5 bzImage' lub 'make -j5 modules'. Teraz po przejsciu na egcs
trudno jest go zaskoczyc. Mozna to chyba tylko osiagnac uzywajac netscape.
Jesli chodzi o kompilacje wlasnych programow to odnosze wrazenie (nie
jestem znawca) ze chyba lepiej uzywac gcc. Ma ono optymalizacje na nowsze
architektory.

Pozdrowka
Grze$!?