Pierwszy list ze sparca ;) - kernel build

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Wto, 26 Mar 2002, 16:19:31 CET

> uuu ;)
Możesz wytłumaczyć ?

> narazie wytłumaczę to tak:
> biorąc się za jajko 2.2.20 w PLD brałem pod uwagę wszystkie arch (x86,
> sparc64, sparc, alpha i ppc) ale ze względu na problemy z kluczem ssh nie
> pracowalem nad innymi arch oprócz x86.
> Obecnie całość mam ok, ale na sparce i ppc pojawi się dopiero jajko
> 2.2.20-19 albo 2.2.21-0.x/2.2.21-1.
Chwała Panu że będzie, a można wiedzieć czy za miesiąc czy za rok ?, tak
mniej więcej, miło
by było wiedzieć

> Można zauważyć, że pracę właśnie nad arch ppc i sparc prowadzę w branchu,
> w którym jądra 2.2.21-rc przygotowywuję dla PLD.

Powtorze za Adamem - jak się do tego dobrać, a nuż któraś instancja się
skomplikuje na mojej maszynie ...

> Pracuję nad HOWTO - będzie sekcja sparc.

Chwala Panu jeszcze raz ...
Moge jakoś pomoc ?
Pozdrawiam
Michal

PS: support ide wyraźnie domaga się zaopiekowania się nim ..... ;)