co lepsze

KrzysiekS ks123 w skrzynka.pl
Wto, 26 Mar 2002, 17:14:51 CET

On Tue, 26 Mar 2002 16:26:09 +0100 (CET)
Grzesiek Sojka <grzes w yen.ipipan.waw.pl> wrote:

> Na to pytanie chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Nawet jesli chodzi o
> kompilowanie jajka. Ja osobiscie jezdze na dwuch Baleronach 366 (@500). I
> u mnie jajko kompilowane na gcc sie przewraca. Ogolnie chyba poleca sie
> kompilacje jajek na egcs. Znam jednak goscia ktory ma K6 i u niego
> stabilniejsze jest jajko kompilowane przez gcc. Moral jest chyba taki, ze
> trzeba samemu przetestowac jakie bedzie bardziej stabilne. U mnie to na
> gcc wieszalo sie na fsck.reiserfs na woluminie RAID0 o pojemnosci > 100GB.
> Poza tym komputer padal podczas dluzszej pracy z pelnym obciazeniem. Np
> [...]

Właśnie do dzisiaj używałem gcc, ale musiałem
przebudować jednego rpm'a, a ten koniecznie chciał egcs.
Pytanie czy egcs i gcc jest z punktu widzenia kodu,
różnych makefilów takie same? Bo jeśli tak to się zastanawiam
nad zasadnością umieszczania w zależnościach do src.rpm egcs.
Chyba by lepiej wtedy było żeby sprawdzało egcs lub gcc.

KrzysiekS