scsi dysk + ide nagrywarka

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Śro, 27 Mar 2002, 13:54:44 CET

On Wed, 27 Mar 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Hmm, postąpiłem wg wskazówek z cdwriting-howto i dalej nie działa.
> Coś tutaj musi być nie tak, z dyskiem IDE działa, z dyskiem SCSI nie.

co pokazuje cdrecord -scanbus , cat /proc/scsi/scsi ?
podeślij mi lilo.conf, modules.conf, dmesg, yrudno tak w powietrzu coś
wykombinować ;)

Aktualnie zgłebiam sprawę w wolniej chwili postaram się więcej napisać.

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]