[sparc] X-y (bylo - kupa pytan)

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Śro, 27 Mar 2002, 13:54:44 CET

> buduje sie prawie tak samo :)
> tylko zamiast make bzImage robisz make vmlinux, a powstaly vmlinux po
> prostu kompresujesz gzip -9 < vmlinux >vmlinuz i wrzucasz do silo :)

Nie umiem znaczylo:
na tej platformie nie umiem wytworzyc funkcjonalnego butowalnego jadra ;)
nie ze nie umiem zbudowac jadra w ogole
Wczorajsze maile pokazywaly ze problem nie jest taki prosty jak sie wydaje
.... niestety
2.2.20 vanilla w najbardziej okrojonej wersji zbudowalo sie poprawnie i
zabutowalo.
W tej chwili trwa budowa wersji z pelniejszym configiem i finalnej (mam
nadzieje)
Nauczyc sie musze patchowac zeby z 2.2.20 vanilla zrobic to co pldtworcy
radza :)
A dystrybucyjne na razie nie ma prawa sie budowac na mojej maszynie :(
Ktos przedobrzyl w obsludze IDE i w jednym z modulow ip_sec (cokoliek to
znaczy)
Walcze dalej, pojawil sie promyk nadziejii

Pozdrawiam
Michal

PS: Co trace (praktycznie) budujac waniliowe 2.2.20 zamiast dystrybucyjnego
?