Ra

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 28 Mar 2002, 14:59:41 CET

On Thu, 28 Mar 2002, Roman Niewiarowski wrote:

[...]
> Pytanie ile jest warta kazda minuta "chwilowego niedopasowania reszty",
> dlaczego w ra niema jeszcze 2.4.18 (dzimi wybacz ;)), przeciez nowy soft..
> sam miod.. chwilowo moga byc problemy ale co tam... sie poprawi....

A co Ty chcesz od 2.4.18 ????
JA twierdze, ze ladnie parcuje, na kilku maszynacg o roznym stopniu
obciazenia ...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}