Kompilacja e2fsprogs w starszej wersji z cvs-a

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 28 Mar 2002, 14:06:37 CET

On Wed, 27 Mar 2002, Łukasz Maśko wrote:

> On Wednesday 27 March 2002 17:29, you wrote:
> [...]
> Zmieniłem locale na all (export LC_ALL=all,locale wyświetla dla
> wszystkiego "all"), ale nic to nie dało.

To nie tak! Jak napisałem locale=all to miałem na myśli instację!
Czyli podczas instalacji wybrałem zainstalowanie wszystkich locali,
polskich, niemieckich, francuskich, angielskich itd.
pzdr
Stacho Pal