ripenc fajny, ale...

Marcin Kapelko marcin w mccnet.pl
Śro, 27 Mar 2002, 21:54:00 CET

Ja mam tylko takie male cos. Jest w dystrybucji takie narzadko ripenc, jest
rewelacja i strasznie mi sie spodobal. Tylko ma takie dwie male wady:
1. Czy zamierza ktos sportowac pod PLD xmcd? Bo fajna jest ta opcja do cddb,
ale nie dziala i trzeba sie nakombinowac z rzeczonym xcmd... a pytam, bo jak
sie nikt tym nie zajmuje (niegdzie na PLD nie widzialem tego pakietu) to
sprobuje sam to zrobic, bo podoba mi sie jak dziala - no chyba ze jest jakis
zamiennik w PLD.
2. To chyba powinienem zglosic na bugs, ale moze to byc tez ostrzezeniem -
jezeli przerabianie do mp3 wyprzedzi zapisywanie na dysk wava, to mamy tylko
kawalek utworu, bo usuwa wava i cdparanoia pisze w powietrze... Wiec
proponuje sprawdzic wszystko przed zaniesieniem plytki do domu :)

		Marcin