[OT] ATI Radeon 7000 Pro 64Mb TV-out vs GeForce2 MX-{2,4}00 64Mb TV-out

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 28 Mar 2002, 23:50:25 CET

Witam!

On Thu, 28 Mar 2002 23:27:35 +0100
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> wrote:

> Witam
> Spalił mi się komputer (prawie cały), słodko. Jaka grafika jest lepiej

Współczuję :(

> wspierana przez Linuksa/PLD:
> ATI Radeon 7000 Pro 64Mb TV-out czy GeForce2 MX-400 64Mb TV-out ?
> Są w tej samej cenie... Czy może jakieś inne propozycje?

Radeon jest super :) Ma zajebistą jakość obrazu i jeżeli nie obce są Ci
rozdzielczośći 1280x1024 i wiecej to polecam. Ale jedna mała uwaga, radeon
7000 jest wolniejszy od GF2MX400. Odpowiedniekiem rzeczonej nvidii będzie
radeon 7200 (ale to już droższa zabawa). Za ATI oprócz jakość obrazu
przemawiają stabilne sterowniki, któe nie powodują przypadkowych zwisów
czy idiotycznego komunikatu o braku licencji GPL :))) jak to ma miejsce w
przypadku GF.

                                       Pozdrawiam
                                            Artur

ps. Nie wiem, jak jest z obsługą TV out w nvidii, bo nie miałem karty z
tym wyjściem, w ATI mam, ale nie mam telewizora.

ps2. Jakby ktoś posądzał mnie o stronniczość, to uprzedazam, że miałem
GF2400MX i wywaliłem go z hukiem jak zatarł się na nim wentylator. Radeon
7200 który go zastąpił, przy tej samej szybkości obywa się bez wiatraka :)