Alternatywa dla qmail'a

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pią, 29 Mar 2002, 00:11:10 CET

On Thu, 28 Mar 2002 17:48:44 +0100
"Jacek Konieczny" <jajcus w pld.org.pl> wrote

Kiedy musialem postawic swoj pierwszy serwer pocztowy i nie mialem bladego
pojecia o MTA (teraz mam niewielkie) to probowalem ogladnac dostepne serwery
pocztowe i wyszlo mi na to ze zostaje wybor miedzy eximem a postfixem (debian ma
chyba domyslnie exima) z rzeczy przez ciebie nie wymienionych, a wartych
obejrzenia pozostaje courier-mta, ktorego odpryskiem jest courier-imap. nie mam
pojecia co courier-mta jest wart; gdybys znalazl czas/checi na przebadanie tego
to bede wdzieczny za info o rezultatach na liste lub priva. btw. ze wzgledu na
fakt ze exim chodzi na prawach roota nalezy podchodzic ze szczegolna
ostroznoscia do wszelkich zmian jego dotyczacych lub ich zaniechania

aha, ja osobiscie wybralem exima, ale i tak prawdopodbnie wiecej wiesz o
programach pocztowych ode mnie :)

pozdrowienia