[OT] ATI Radeon 7000 Pro 64Mb TV-out vs GeForce2 MX-{2,4}00 64Mb TV-out

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 29 Mar 2002, 00:36:45 CET

On Thu, Mar 28, 2002 at 11:50:25PM +0100, Artur Flinta wrote:
> Witam!

> Współczuję :(

> Radeon jest super :) Ma zajebistą jakość obrazu i jeżeli nie obce są Ci
> rozdzielczośći 1280x1024 i wiecej to polecam. Ale jedna mała uwaga, radeon
> 7000 jest wolniejszy od GF2MX400. Odpowiedniekiem rzeczonej nvidii będzie
> radeon 7200 (ale to już droższa zabawa). Za ATI oprócz jakość obrazu
> przemawiają stabilne sterowniki, któe nie powodują przypadkowych zwisów
> czy idiotycznego komunikatu o braku licencji GPL :))) jak to ma miejsce w
> przypadku GF.

Thx. Czyli padło na ATI :)
W hurtowni w której chcę kupować jest tylko ten 7000 pro i 7500 na
DDRach... ponad 2 x droższy :(

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.