2 podsieci na interfejs eth

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 16 Maj 2002, 19:49:00 CEST

Z Różnych Przyczyn [tm] ISP zmienia mi podsieć przydzieloną do łącza.
Aktualnie mam wydelegowane na mój router obie + czas na skonfigurowanie
wszystkiego na nowe IPki. Chciałbym teraz uruchomić obie te podsieci,
głównie chodzi o to, by DNS działał na obu, puki nie przeniosę domen..
I problem taki, że niezabardzo wiem jak przydzielić tą nową podsieć do
mojego interfejsu eth0.. Coś mi się kojaży o aliasach, interfejsach w
rodzaju eth0:0 albo eth0.0 y... ale jak widzicie nie mam o tym pojęcia..
wiem tylko jak skonfigurować routing jak się ma 2 interfejsy, wirtualne czy
nie, no ale:

http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html

Ktoś z Was może mi to rozjaścić ?

Mam 217.11.138.0/29, router .1, moj serwer .2 - .6 oraz 217.11.138.216/29,
schemat podobny, no i nie wiem jak to "odpalić" jednocześnie na mojej eth0
z której jest kabelek do routera..

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!