sendmail + procmail

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Śro, 1 Maj 2002, 10:55:57 CEST

On Wed, 1 May 2002, Jakub (mick3y) Mikusek  wrote:

> Arkadiusz Chomicki naskrobał(a):

> Nie rozumiem za bardzo, co miałby robić przy wysyłaniu. :/
> Powiadamiać SMSem o wysyłanej poczcie? Zmieniać adresata?

dokładnie rzecz biorąc to potrzebuję robić backup wychodzącej poczty.
Powiadamianie SMSem dziala znakomicie, bo sendmail uruchamia procmaila
jak poczta przychodzi
ale juz w drugą stronę nie zabardzo chce to robić

> Bo po to jest.

ale jak miałem do tej pory Czerwonego Kapeluszka to tam
był tak sonfigurowany sendmail ze wykonywał procmaila dla każdej poczty.
Porównując te dwa pliki (sendmail.cf z PLD i z tego drugiego)
to wszystko co się tyczyło procmaila jest identyczne oprócz jednej ocji
procmaila -t która napewno nie jest od tego.

> Może napisz o co Ci chodzi dokładnie, wtedy pomyślimy.

myślę że wytłumaczyłem w miarę dokładnie

> pozdrawienia,
> mick3y

Pozdrawiam
ChomAr