Czym odtwarzać DVD?

Leszek Krupiński leszek w php.net
Śro, 1 Maj 2002, 23:40:23 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]8394.9, Michal Kochanowicz reports:

> Czego używacie do odtwarzania DVD? Ja próbowałem Xine, ale działa
> strasznie wolno (Duron 650) i bardzo szybko dźwiek rozjeżdża się z
> obrazem :(. A wydaje mi się że powinno dać się uzyskać lepszy efekt: na
> tym samym procesorze PowerDVD pod Windows działa OK.

Ja bawiłem się z MPlayerem, ale bez akcelerowanych driverków (mam
GeForce'a 1) też nie jest zbyt zadowalająco, co nie zmienia faktu
że da się oglądać.

[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]
[       L-Forum - forum dyskusyjne w PHP http://www.l-forum.w-wa.pl/      ]