apache

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Czw, 2 Maj 2002, 15:14:25 CEST

Witam

mam kolejny problem z konfiguracją demonów
Po zainstalowaniu PLD i chęci uruchomienia apache
jest wszytko ok
server startuje i dziala

ale jak juz dodaje virualhost (konfiguracja jak w RH w starej
konfiguracji) to po starcie wyskakuje cos takiego

[root w Gimli httpd]# /etc/rc.d/init.d/httpd start
Uruchamianie uslugi httpd..........................................[ PROBLEMY ]
[Thu May  2 15:08:44 2002] [warn] module mod_ssl.c is already added, skipping
[root w Gimli httpd]#

no i oczywiście server httpd nie wstaje do pracy
co to może być

czy sie ktos z tym spotkal i wie jak to rozwiązać?
mam nadzieję ze tym razem uda mi się otrzymać odpwoiedz
bo poprzednio jakoś nikt nie wiedział jak skonfigurować

Pozdrawiam
ChomAr
--
   Arkadiusz Chomicki       ICQ: 96876099