KDE3 i PLD

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pią, 3 Maj 2002, 17:14:17 CEST

On Fri, May 03, 2002 at 05:00:14PM +0200, Przemyslaw Biernat wrote:
> Skompilowalem KDE3 za pomoca gcc3.0.4 z opcjami --enable-fast-malloc=full
> --enable-objprelink do tego --disable-debug bo to tez niby przyspiesza.
> Wszystko chodzi stabilnie bez zadnych problemow. To moze wreszcie KDE3 pojawi
> sie w PLD ?
Jak rozumiem skompilowałeś ze źródeł. Mam w takim razie prośbę. Wybierz
z Settings/Look & Feel/Colors KDE Default (wystaczy że zaznaczysz, nie
musisz klikać apply ani OK) i powiedz mi jakiego koloru będzie tło
okienka w obszarze podglądu kolorów. U mnie jest czarne, mimo że powinno
być białe.

Potem otwórz, klilając na zegarze, kalendarz i powiedz czy coś na nim
widzisz. U mnie jest to czarny prostokąt.

Uruchom jakikolwiek program. W tym czasie obok kursora myszy powinna
pojawić się ikona uruchamianego programu. Czy tło tej ikony pulsuje, czy
jest jednolite?

I ostatnia sprawa. Którą masz wersję QT, i czy sam ją budowałeś, czy też
wziąłeś z PLD?
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--