i386 -> i586

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 5 Maj 2002, 10:07:32 CEST

On Sun, May 05, 2002 at 01:18:21AM +0200, 0neg wrote:
> Swoją drogą RPM najwyraźniej też. Jeśli masz np. zainstalowany pakiet
> cośtam-1.0.i386.rpm i spróbujesz zrobić rpm -Uvh cośtam-1.0.i386.rpm,
> to RPM wyleci z błędem, że ten pakiet jest już zainstalowany.
> Czyli dobrze. Ale jeśli spróbujesz rpm -Uvh cośtam-1.0.i586.rpm
> (albo dowolna inna arch), to RPM wyleci z tym durnym błędem o konfliktach.
Nie takich durnych. RPM pokazuje konflikty na plikach, jak w
instalowanym pakiecie pliki różnią się od tych w pakiecie już
zainstalowanym. To nie musi być spowodowane różną architekturą. Tak samo
jest, jak instaluje się pakiety skompilowane z innymi opcjami, a czasem
w innym środowisku.

> Co ciekawe z --force działa,
Czemu ciekawe? --force jest po to, żeby działało.

Ale ja raczej używam "--replacefiles --replacepkgs". Wole dokładnie
sprecyzować o co mi chodzi.

Pozdrowienia,
        Jacek