hdparm -i

Michał Drozd mdrozd w retsat1.com.pl
Pon, 6 Maj 2002, 20:36:09 CEST

On Mon, 6 May 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> 1) czy to tylko na seagatach sie to robi ?
>
> 2) czy przed upgradem hdparma tez sie tak robilo ?
>
> 3) wnioskuje ze na kernel < 2.2.20-18 tak sie nie robi ?
>
> bo problemem moze byc wlasnie jajko, ktore ma ten sam podsystem IDE co
> linia 2.4 (backport z jąder 2.4)

Racja.
przejrzałem jak wygląda kernel PLD'owy 2.2.20-18 i wyjściem "bezpiecznym"
jest
wyrzucenie definicji __NEW_HD_DRIVE_ID z

ide.2.2.21.01152002-Ole.patch

na dalszym miejscu trzebaby się przyjrzeć, jak to się ma do 2.4.x
(AFAIR to wczoraj, ktoś pisał, ze mu się wywala na 2.4.x).

Wartobyłoby przejrzeć zasoby na świecie, bo zakrawa to na błąd w kernelu.
Sam niestety na razie nie mam czasu, ale jak tylko dojdę do siebie, to
powalczę z tym.

pozdr.
--
Michał Drozd <mdrozd w retsat1.net>