Problem z dyskami (?)

Maciej Browarczyk sike w sawa.pl
Nie, 5 Maj 2002, 11:49:31 CEST

Pewnego pieknego (a moze i nie) dnia postanowilem zmienic system operacyjny
serwera z RedHata na PLD. No zabralem sie do roboty, wszystko szlo jak po
masle poki nie napotkalem klopotow. A wiec po spartycjonowaniu dysku przy
uzyciu programu zawartego w dystrybucji PLD system 'zaczal sie instalowac' i
bah, blad "cannot create msdos label". Zmienilem dysk i znow to samo (i tak
na 3 nastepnych dyskach). Krew mnie zalala bo RedHat sie instaluje na kazdym
z nich. Moze ktos z tutaj zgromadzonych moglby mi pomoc ? Czyzby wina dyskow
czy dystrybucji ? A moze czegos innego ? (dodam, ze dyski sa 'wiekowe' bo to
Segate Medalist (2,1Gb), Fujitsu (3,2 i 4,2 Gb).

Z powazaniem

| Maciej Browarczyk
| sike w sawa.pl

 -- -- Reklama  5d00e47cef40d4da1434b6d2863f87d4 --
Zapraszamy na http://www.cavern.pl