i386 -> i586

0neg 0neg w poczta.gazeta.pl
Nie, 5 Maj 2002, 13:42:52 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> Nie takich durnych. RPM pokazuje konflikty na plikach, jak w
> instalowanym pakiecie pliki różnią się od tych w pakiecie już
> zainstalowanym. To nie musi być spowodowane różną architekturą. Tak samo
> jest, jak instaluje się pakiety skompilowane z innymi opcjami, a czasem
> w innym środowisku.

Durne, bo wie, że jeden pakiet zastępuje drugi. Więc nie może być
mowy o konflikcie, skoro pliki ze starego pakietu zostaną usunięte.

> Czemu ciekawe? --force jest po to, żeby działało.

Chodzi mi o to, że przy --force zastępuje jeden pakiet drugim.
Z komunikatu o konfliktach wynika, jakby usiłował jednocześnie
oba pakiety obok siebie zainstalować.

> Ale ja raczej używam "--replacefiles --replacepkgs". Wole dokładnie
> sprecyzować o co mi chodzi.

Fakt, też działa. :-)

bart
--