Problem z dyskami (?)

Leszek Krupiński leszek w php.net
Nie, 5 Maj 2002, 16:23:26 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]8413.4, Maciej Browarczyk reports:

> Pewnego pieknego (a moze i nie) dnia postanowilem zmienic system operacyjny
> serwera z RedHata na PLD. No zabralem sie do roboty, wszystko szlo jak po
> masle poki nie napotkalem klopotow. A wiec po spartycjonowaniu dysku przy
> uzyciu programu zawartego w dystrybucji PLD system 'zaczal sie instalowac' i
> bah, blad "cannot create msdos label".

Mi na dowolnym dysku parted wywala błąd - coś a'propos
nieprawidłowego typu tablicy partycji. Robiłem ją przy pomocy
fdiska. Ale obszedłem parteda i reszta instalacji poszła bez
problemu...

[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]
[       L-Forum - forum dyskusyjne w PHP http://www.l-forum.w-wa.pl/      ]