Problem z dyskami (?)

Przemyslaw Biernat mmelwin w wp.pl
Nie, 5 Maj 2002, 17:05:47 CEST

Dnia nie 5. maj 2002 11:49, Maciej Browarczyk napisał:
> wina dyskow czy dystrybucji ? A moze czegos innego ? (dodam, ze dyski sa
> 'wiekowe' bo to Segate Medalist (2,1Gb), Fujitsu (3,2 i 4,2 Gb).
                                                    ^^^^^^^
							male b to bity :)
Bez takich, ja mam 1.3GB Seagate. Chodzi bez problemu, do tego jest polowe
cienszy od normalnego dysku i o 1/4 krotszy tak ze swietnie nadaje sie do
przenoszenia danych bo idealnie pasuje do tylnej kieszeni spodni ;))

Co do tego labela. To przelec ten dysk fdiskiem. Albo PartitionMagic jest taki
fajny dosowy tekstowy, wchodzi na dyskietke razem z 3-ma podstawowymi plikami
dosu.

Pozdrawiam
Przemyslaw Biernat